Sportul și beneficiile pe care le oferă organismului

sport in familie

Charming family spends time in the gym

Sportul este o activitate care ar trebui sa faca parte din rutina noastra zilnica, mai ales acum, cand viata noastra se desfasoara mai mult in casa. Suntem cu totii predispusi la sedentarism, mai ales ca nici vremea nu ne ajuta sa facem miscare in aer liber prea mult.

Deci cum facem ca sa aducem sala, mai aproape de noi, fara sa cheltuim o avere cu aparate sofisticate de sport? In aceasta privinta Decathlon vine in ajutorul iubitorilor de sport cu o serie de promotii cadou pentru toata familia.  Puteti gasti o gama larga de unde puteti alege echipamente sportive atat pentru interior cat si pentru exterior. Si pentru ca se apropie luna cadourilor, Decathlon s-a gandit sa ii multumeasca pe toti clientii atat parinti cat si copii. Neaparat trebuie sa dati o tura virtuala in magazinul online Decathlon pentru a vedea ce cadouri v-au pregatit. Pentru femei, barbati si copii astfel ca intreaga familie sa poata participa la diverse activitati sportive.

In momentul in care dorim sa incepem o activitate fizica e important sa ne setam ca acest *obicei* sa faca parte din rutina noastra saptamanala sau zilnica in caz ideal. Stim ca vom fi mai sanatosi, ne mentinem mai mult tineri si avem un tonus bun, numai daca pe langa o dieta echilibrata, practicam si sport sau cel putin facem miscare minim 30-45 minute in fiecare zi.

Cea mai importanta este motivatia si stabilirea unui program saptamanal de sport. Cu cat vei fi mai strict, cu atat rezultatele vor fi vizibile mai rapid, pentru ca sportul presupune efort si multa determinare.Vei fi tentat sa renunti, dar daca iti planifici riguros planul de sport va functiona , iar tu nu vei avea numai de castigat.Serialul mai poate sa astepte si incet, incet iti vei crea o rutina sanatoasa, care te va ajuta sa fi activ, pozitiv si sa traversezi aceasta perioada fara kilograme in plus.

Din cand in cand , pentru a  nu deveni monoton  schimba setul de exercitii. Repetarea acestora in mod constant face ca muschii sa se obisnuiasca cu efortul si sa nu se mai dezvolte.In plus , poate fi extrem de plictisitor repetarea acestora , fara o variatie intre ele.

Febra musculara

Rezultata in urma efortului,  este de fapt un proces de incalzire a muschilor si ea va trece tocmai prin repetarea exercitiilor.Asta nu inseamna ca trebuie sa te suprasoliciti, cresti progresiv, numarul de exercitii si nu te opresti la un prim semn de durere a muschilor.

Hidratarea

E foarte importanta , astfel ca este esential sa ia langa tine o sticla cu apa la indemana.Prin efort , se elimina toxine iar corpul are nevoie de lichide ca sa functioneze in parametrii optimi.

Nu ai altceva mai important de facut

Daca ai ora de sport, inseamna ca te dedici in totalitate trup si suflet. Asta inseamna ca lasi alte preocupari deoparte si esti prezent si motivat sa faci miscare.Restul lucrurilor pot sa astepte…

Cum incepi

Cu miscatri usoare, practic iti faci incalzirea 5-10 minute astfel incat corpul sa fie pregatit treptat pentru efort.Apoi treci la exercitii din ce in ce mai grele..

Antrenamentul

Grupezi exercitiile pe grade de dificultate , de la cele mai simple la cele mai complexe.Repeta de 10-20 ori un set de exercitii.Important este sa lucrezi toate grupele de muschi.

Incheierea antrenamentului

Dupa solicitarea intensa a muschilor , acestia trebuie sa se relaxeze.Asta inseamna ca poti face exercitii de respiratie sau stretching.Dupa ce sesiunea s-a incheiat , bucura-te de senzatia de energie pe care ti-o da propriul tau corp si ramai motivat pentru urmatoarele sesiuni de sport si sanatate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.