COMUNICAT DE PRESA
9 Februarie 2016
RSM obtine o crestere de 6% a veniturilor din onorarii si urca pe locul 6 in clasamentul mondial
RSM, consultantul selectat la nivel global de catre companiile orientate spre antreprenoriat si dezvoltare, are placerea de a anunta o crestere de 6% a veniturilor sale anuale globale, acestea ajungand la 31 decembrie 2015 la 4,64 miliarde de dolari americani. De asemenea, RSM a urcat cu o pozitie in clasamentul mondial fiind in prezent cea de-a sasea retea globala de firme independente de consultanta, audit si fiscalitate.
Veniturile anuale ale retelei au crescut cu 10% in Statele Unite, cu 10% in Europa (calculate in monede locale), cu 6% in Orientul Mijlociu si Africa de Nord, cu 1% in regiunea Asia-Pacific si cu 9% in America Latina. Veniturile realizate din audit si contabilitate au crescut cu 4% ajungand la 2,27 miliarde USD, veniturile realizate din prestarea de servicii de consultanta fiscala si tax compliance au crescut cu 7% ajungand la peste 1,35 miliarde USD, iar veniturile din serviciile de advisory si consultanta au crescut cu 6,9% ajungand la 1,02 miliarde USD.
Pe 26 Octombrie 2015, toate firmele din reteaua globala RSM au adoptat noul brand si noua marca comerciala „RSM”. Brandul unificat permite RSM sa faca mai bine cunoscute la nivel international punctele sale forte, capabilitatile si serviciile oferite in calitatea sa de consultant orientat catre clientii care actioneaza in middle market.
Jean Stephens, CEO al RSM, a declarat: “Am avut un an foarte bun iar aceste cifre arata faptul ca RSM isi sporeste punctele sale forte. Reteaua mondiala de firme RSM ajuta companiile sa opereze intr-un mediu complex si extrem de schimbator, furnizand expertiza si consultanta profesionala pe baza unei foarte bune cunoasteri a mediului de afaceri local si international. Brand-ul nostru unic ne permite sa ne concentram si mai mult pe nevoile clientilor nostri, construindu-le increderea in dezvoltarea propriilor lor afaceri „.
In 2015, RSM a primit in retea 11 noi companii, membrii deplini sau firme corespondente, activand in state precum Bangladesh, Belarus, Bosnia-Herzegovina, Columbia, Italia, Mali, Niger, Filipine, Sri Lanka, Tajikistan si Zimbabwe. Astazi, RSM inseamna mai mult de 38 de mii de experti care opereaza in 780 de birouri din 120 de tari.
Jean Stephens a adaugat: “Industria serviciilor profesionale continua sa fie directionata de schimbarile din mediul global de afaceri. Pe masura ce economiile dezvoltate continua sa creasca, se va observa o nevoie sporita de produse si servicii furnizate de firmele care actioneaza in middle-market. Membrii RSM din intreaga lume vor presta servicii si vor creste impreuna cu clientii care doresc sa-si dezvolte ofertele sau dimensiunea afacerilor pentru a putea face fata competitiei intr-o economie globala din ce in ce mai unificata. Nevoia de colaborare internationala, prin urmare, este vitala pentru supravietuire si crestere in climatul economic actual.”
La randul sau, Dan Schwartz, Managing Partner al RSM Romania precizeaza: „Anul care s-a incheiat la 31 decembrie 2015 a fost si pentru noi unul cu o semnificatie deosebita. Pe langa o crestere de venituri de peste 15% fata de 2014, implementarea totala a noilor proceduri implicate de adoptarea brand-ului global RSM a reprezentat un motiv special de satisfactie. Suntem in continuare decisi sa ne continuam drumul ascendent si sa ne incadram in efortul general inregistrat la nivelul retelei din care facem parte, de a ne sprijini clientii in toate actiunile indreptate catre cresterea si dezvoltarea afacerilor lor locale si internationale. De asemenea, vom continua sa fim implicati in toate demersurile mediului de afaceri romanesc pentru consolidarea in Romania a unei economii de piata functionale si performante”.
RSM funizeaza clientilor sai o paleta de servicii multidisciplinare armonizate la nivel global. Acest lucru este obtinut prin concentrarea pe calitatea serviciilor prestate, pe integritatea etica si morala a expertilor nostri, pe respectarea si promovarea valorilor bradului RSM si pe construirea unor relatii corecte cu clientii, bazata pe incredere si spirit de echipa.
Jean Stephens a mai declarat: “Rebranding-ul la nivel mondial a fost un urias succes, iar reteaua a castigat multa energie din modul comun de definire a obiectivelor si viziunii de viitor. Sunt convinsa ca ne asteapta minunate oportunitati, generate de noi dezvoltari la nivel global sub acelasi brand unic”
Nota catre Editori:
Pentru informatii suplimentare rugam contactati:
Gillian Hawkes
RSM International
gillian.hawkes@rsm.global
Phone: +44 (0)20 7601 1092
Dan Schwartz
RSM Romania SRL
dan.schwartz@rsmro.ro
Telefon: +40 21 318 9150